Monday, June 9, 2008

Ep. Berjumpa Datuk EA

 
Posted by Picasa


Dah ramai sangat sekarang blogger, aku pun nak "memblog" sama lah, tapi takdenya org yg baca blog neh, so leh la tulis apa-apa kan. Aku neh byk gak la mengembara di alam nyata neh, ke alam ghaib , lom pernah lagi la, walaupun sahabat aku si MF Raja Jin tuh selalu aje duk citer pasal pengembaraan neh. Lam minggu lepas, aku terlibat lam satu perjumpaan ngan Datuk EA, sebenarnya bukan aku yg terlibat, aku hanya sibuk2 ajer, yg ni projek si MF Raja Jin, so sesambil lepak tunggu Datuk EA kt Raub tuh, sempat la aku snap2 kiri kanan kt taman raub ke apa tuh. Ok la view kat sini, kira cantik gak la and angin dia pun nyaman gak la. Kita orang lepak sini lam 1 jam gak la, sbb kita org sampai awal dari masa yg di tetapkan utk berjumpa Datuk EA.

No comments: